17 Haziran 2013 Pazartesi

BAŞARI , İÇİNDEKİ GÜCÜ KEŞFEDEBİLENLERİNDİR

BAŞARI , İÇİNDEKİ GÜCÜ KEŞFEDEBİLENLERİNDİR -
Fatma Bülbül 
Aile ve öğrenci koçluğuna katıldığım ilk ders Hocam sordu. “Bu eğitimden neler bekliyorsunuz? Tamamladığınız da neler istiyorsunuz?
O zaman şöyle bir cevap vermiştim. “Kendimi yenilemiş ve değişmiş olmak  isterim. Etrafımdaki insanlara fayda sağlayacağım için mutlu olurum. Kendimi keşfetmiş olmak isterim. Mesleki yönden daha iyi olmak isterim.
İyi bir anne,
İyi bir eş,
İyi bir evlat,
İyi bir kardeş,
İyi bir öğretmen,
İyi bir arkadaş,
………………………..
Bu Dünya’da iz bırakan faydalı bir birey olmak isterim .” diye cevap vermiştim.
Aldığım koçluk eğitiminin bana faydası büyük oldu. En önemli faydası da içimdeki gücü keşfettim  ve  etkisini yavaş  yavaş hayatımda  hissediyorum. Gerçekleştirmek istediklerime doğru yürüyorum.
Ya sen? İçindeki gücün farkında mısın? Bu hayatta neler başarabileceğini  biliyor  musun? Yoksa hayat zor deyip vaz mı geçiyorsun  hayallerinden?
Sahip olduklarının  değerini biliyor musun? Kendini ne kadar tanıyorsun? Kendi değerini ne kadar biliyorsun?
Hayatta kendine daima engeller koymak seni ne kadar ileri götürebilir ki? Gerçek potansiyelini ortaya koymadığın bir hayat ne kadar doyumlu olabilir ki?
Sen de içindeki gücü keşfedip  bu dünyada fark yaratan önemli kişiler gibi olmak ister misin? O zaman içine, yüreğine bakıp, adım atmak için ne bekliyorsun?
Tüm  bu soruların cevabını bulmak için küçük bir adım…
“Bir sır daha var, çözdüklerinden başka.
Bir ışık daha var, bu ışıklardan başka.
Hiçbir yaptığınla yetinme, geç öteye.
Bir şey daha var, bütün yaptıklarından başka.”   Ömer HAYYAM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder